ZVEME VÁS NA 

VIDEO ŠKOLENÍ

s lektorkou Janou Dragovou

PRACOVNÍ DOBA, PŘESČASY A PRACOVNÍ POHOTOVOST V PRAXI

Pracovní doba, přesčasy, pohotovosti… Zní vám to povědomě?

Pokud ano, pravděpodobně jste už někdy zažili ten moment, kdy si večer sedáte s kafem a místo odpočinku vás čeká hromada nevyřešených směn a nejasností. Ať už kvůli nečekaným absencím, nadměrnému tlaku šéfů, nebo prostě proto, že v tomhle chaosu máte pocit, že zaměstnávání lidí je spíš ruleta než řízený proces.

Ale co kdyby existoval způsob, jak to všechno zvládnout? Jak se vyhnout pokutám, nespokojeným zaměstnancům a nekončícím nočním směnám? Dovolte nám, abychom vám ukázali, jak na to - zveme vás na online školení.

Témata, o kterých se budeme na školení bavit:

  • 1
    Právní rámec pracovní doby, přesčasů a pracovní pohotovosti
  • 2
    Standardní pracovní doba a její maximální délka
  • 3
    Různé typy pracovní doby
    rovnoměrné a nerovnoměrné rozvržení
  • 4
    Pružná pracovní doba
    výhody a povinnosti zaměstnavatele
  • 5
    Povinné přestávky a doba odpočinku
    denní a týdenní limity
  • 6
    Jak správně evidovat pracovní dobu dle zákona
  • 7
    Definice práce přesčas a kdy ji lze nařídit
  • 8
    Limity přesčasové práce
    roční a týdenní maxima
  • 9
    Jak správně odměňovat práci přesčas a příplatky dle Zákoníku práce
  • 10
    Rozdíl mezi pracovní pohotovostí a přesčasem
  • 11
    Pracovní pohotovost
    kdy a jak ji nařídit
  • 12
    Odměňování za pracovní pohotovost a výpočet příplatků
  • 13
    Příklady z praxe
    nejčastější chyby v evidenci a rozvržení
  • 14
    Praktické postupy pro řízení pracovní doby a přesčasů
  • 15
    Jak zohlednit specifické podmínky zaměstnanců v pohotovosti
  • 16
    Diskuze, dotazy a řešení konkrétních situací účastníků

Získejte praktické návody a osvědčené postupy, jak zvládnout pracovní dobu, přesčasy i pohotovost bez chaosu a stížností zaměstnanců. A hlavně – zcela v souladu se zákonem!

Školením Vás bude provázet zkušená lektorka:

Jana Dragová

HR manažerka, konzultantka a mentorka
Jana je manažerka, payroll konzultantka a mentorka s více než 20 lety praxe. Specializuje se na optimalizaci firemních procesů a propojení klíčových oddělení, jako jsou finance a HR, s cílem zajistit jejich efektivní spolupráci. Zaměřuje se na procesní optimalizaci, mzdové a mzdově-personální audity. Má bohaté zkušenosti s mzdovou a personální problematikou ze širokého spektra odvětví. Jejím cílem je pomoci firmám dosáhnout vyšší efektivity a přesnosti ve mzdovém managementu.

PODÍVEJTE SE NA UKÁZKY

Nerovnoměrné rozvržení pracovní doby

Samorozvržení pracovní doby

VIDEO ŠKOLENÍ
dostupné kdykoliv a kdekoliv

... stačí být online ...

online školení

PRACOVNÍ DOBA, PŘESČASY A PRACOVNÍ POHOTOVOST V PRAXI

Délka školení: 1,5 hodiny


získáte včetně:

  • písemných podkladů a materiálů od lektorky
  • video záznamu školení s minutovou stopáží
  • půlročního přístupu
  • 14 denní garance vrácení peněz
    pokud byste z jakéhokoliv důvodu nebyli spokojeni

za pouhých

0
bez DPH

Jak to vše bude probíhat ...

Objednáte si školení

Po online objednávce kurzu Vás vyzveme k jejímu zaplacení. Nejrychlejší je platit kartou.

Zaplatíte jej

Na email Vám přijde zálohová faktura a po úhradě kurzu konečná vyúčtovací faktura (daňový doklad).

Přístup a materiály

Emailem také obdržíte přístup do členské sekce (jméno a heslo), kde najdete video školení a veškeré materiály a bonusy.

Školení může začít

Dle Vaší potřeby se můžete začít školit. Pustit si video, pročíst materiály. Přístup k video školení máte po dobu půl roku.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat
podpora@MTRkurzy.cz

TĚŠÍME SE NA VÁS U ONLINE ŠKOLENÍ

PRACOVNÍ DOBA, PŘESČASY A PRACOVNÍ POHOTOVOST V PRAXI

Jana Dragová

LEKTORKA

Nikola Vodrážková

PODPORA