ZVEME VÁS NA 

ŽIVÉ ONLINE ŠKOLENÍ

s lektorem PhDr. Petrem Mundlem

PŘEKÁŽKY V PRÁCI V PRAXI: ZÁSADY, TIPY A JEJICH ŘEŠENÍ

Také řešíte případy, kdy vám zaměstnanec oznámí: "nemůžu přijít do práce, protože ..." Zajímá vás jaké překážky na straně zaměstnance musíte dovolit, eventuálně i proplatit? Kdo má na co nárok? A jaké jsou překážky na straně zaměstnavatele?

Pojďme na to společně – protože překážky nejsou problém, když víte, jak na ně.

Témata, o kterých se budeme na školení bavit:

  • 1
    Definice a právní rámec překážek v práci
    Důsledky pro zaměstnavatele a zaměstnance
  • 2
    Rozdělení překážek v práci
    Na straně zaměstnance / zaměstnavatele
  • 3
    Překážky na straně zaměstnance
  • 4
    Oznámení a dokumentace překážek
  • 5
    Nároky zaměstnance během překážek
  • 6
    Délka trvání a omezení překážek
  • 7
    Práva a povinnosti zaměstnavatele
  • 8
    Speciální případy překážek v práci
    Konflikty zájmů, Neohlášené absence
  • 9
    Novinky a změny v legislativě

Během školení můžete využít možnosti konzultace konkrétních případů překážek v práci a uvidíte aplikaci teorie v reálných situacích. 

Školením Vás bude provázet zkušený lektor:

PhDr. Petr Mundl

Personalistka a pracovní právo
Již více než 26 let se věnuji oblasti personalistiky, pracovního práva a související legislativy. Díky svým dlouholetým zkušenostem dokážu efektivně kombinovat teoretické znalosti se současnou praxí, což mi umožňuje poskytovat komplexní poradenské služby v otázkách spojených s řízením lidských zdrojů, právními aspekty pracovněprávních vztahů a jejich optimalizací. Specializuji se především na následující oblasti: Poradenství v pracovním právu, HR strategie a optimalizace, Řešení pracovních sporů.
VYSÍLÁME - PŘIPOJTE SE
v pondělí 13. 1. 2025 od 9:00 do cca 11:00 hodin

ŽIVÉ online školení začne tedy již za: 


Nehodí se vám tento termín?!

To vůbec nevadí. Hned druhý den dostanete ZÁZNAM CELÉHO ŠKOLENÍ a můžete studovat kdykoliv se Vám to hodí. Přístup k záznamu budete mít na půl roku.


online školení

PŘEKÁŽKY V PRÁCI V PRAXI:
ZÁSADY, TIPY A JEJICH ŘEŠENÍ

Délka školení: 2 hodiny

získáte včetně:

  • písemných podkladů a materiálů od lektorky
  • video záznamu školení s minutovou stopáží
  • s půlročním přístupem

za pouhých

0
bez DPH

Jak to vše bude probíhat ...

Objednáte si školení

Po online objednávce kurzu Vás vyzveme k jejímu zaplacení. Nejrychlejší je platit kartou.

Zaplatíte jej

Po úhradě kurzu Vám do e-mailu přijde vyúčtovací faktura a také přístupové heslo do členské sekce.

Přístup a materiály

Nejpozději den před konáním kurzu najdete ve své členské sekci přístup na živé vysílání a také všechny studijní materiály.

MS Teams

Školení probíhá v systému MS Teams. Není třeba mít program nainstalovaný, odkaz bude aktivní v každém případě.

Školení může začít

10 minut před začátkem kurzu budete po zadání svých osobních údajů vpuštěni do virtuální studovny (přes odkaz v členské sekci).

Pomoc na telefonu

Pokud budete mít jakékoliv problémy s přihlášením, bude Vám k dispozici náše kologyně. Kontakt na ni bude také v členské sekci.
V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat
podpora@MTRkurzy.cz

TĚŠÍME SE NA VÁS U ONLINE ŠKOLENÍ

PŘEKÁŽKY V PRÁCI V PRAXI:
ZÁSADY, TIPY A JEJICH ŘEŠENÍ

PhDr. Petr Mundl

LEKTOR

Nikola Vodrážková

PODPORA